Razumeti Digital Signage
Velika je verovatnoća da u svom svakodnevnom životu sve češće nailazite na termin Digital Signage (didžital sajnidž), naročito u šoping centrima, korporativnim poslovnim prostorima i na drugim javim mestima.
Uopšteno, Digital Signage podrazumeva upotrebu LCD ravnog ekrana ili običnog monitora za plasman reklamnih poruka ili obaveštenja većem broju ljudi, a da za to ne koristi tradicionalne metode poput TV programa ili papirnih postera.
Digital Signage je mreža ekrana kojima se može daljinski upravljati, a čiji se poslovni model vrti oko reklamiranja ili predstavljanja robe. Ipak, Digital Signage nije nužno i zamena za papirnu reklamu, već može da predstavlja njen moćni dodatak.
Ključne mogućnosti i izazovi
Kada se govori o Digital Signage, govori se o komunikacijskom medijumu koji ima mnogo oblika i veoma je dinamičan. No, bez obzira na oblik, jedno je sigurno, a to je da nudi brojne mogućnosti svojim korisnicima. Korisnici digital signage-a imaju priliku da utiču na pravovremenu disperziju informacija adekvatnoj ciljnoj publici i da generišu postepen, a stalan prihod. Za marketing stručnjake, on je sredstvo povećavanja svesti o nekom brendu naročito dolaženjem do specifične publike do koje se, inače ne dolazi lako, posebno u prostorima poput zdravstvenih centara, prodavnica mešovite robe ili u kampusima fakulteta.
S druge strane, izazovi Digital Signage-a leže u postavljanju realističnih ciljeva i skaliranju sistema prema postavljenim zahtevima, dok ključni izazov, ipak leži u obezbeđivanju relevantnosti informacije koja se prikazuje osobi koja je gleda.
Pokretačna snaga Digital Signage-a
Neko ko razmišlja o Digital Signage-u bi mogao da pomisli da se radi o skupoj investiciji. Međutim, radi se o sistemu koji je vrlo fleksibilan i može da se nadograđuje, te tako traje duže i značajno smanjuje potrebu za ažuriranjem što automatski smanjuje troškove. Na fleksibilnost digital signage sistema i mogućnost nadograđivanja utiče media plejer kao pokretačka snaga, pa treba biti pažljiv kod njegovog odabira sve vreme imajući na umu upravljivost, fleksibilnost i skalabilnost.
Kome je potreban Digital Signage?
Maloprodajnim objektima bilo koje veličine, korporativnom okruženju, vladinom sektoru, agencijama za bezbednost, obrazovnim ustanovama, ugostiteljstvu i zabavi, transportnim organizacijama, zdravstvenim ustanovama, prostorima za organizovanje različitih događaja. Praktično, svakom poslovnom okruženju koje se bavi diseminacijom reklamne poruke ili obaveštenja većem broju ljudi.
AVL Projekt i Digital Signage
Kao ovlašćeni distributeri za Sony profesionalne monitore, u mogućnosti smo da klijentima pružimo sve neophodne informacije o digital signage rešenjima, kao i da predložimo adekvatno rešenje spram konkretnih potreba uz obezbeđivanje instalacije i kompletne postprodajne tehničke podrške.
Naslovna fotografija: Shutterstock
Nazad na novosti