Ozvučenje za Coincasa prodavnicu u TC Galerija u Beogradu

Zahvaljujući jedinstvenom stilu, kao i fuziji različitih raspoloženja i trendova, Coincasa od svog osnivanja 1962. godine predstavlja pravi referentni brend kada je u pitanju dizajn enterijera. Prepoznatljiva je po proizvodima visokog kvaliteta izrađenim od vrhunskih materijala, pažljivo odabranim detaljima i originalnim legurama čiji spoj u unosi neodoljivu eleganciju u dom savremenog čoveka.

  • Klijent: Coincasa
  • Datum projekta: 2023

Kako bi se unapredio ugođaj posetilaca tokom boravka u Coincasa prodavnici u TC Galerija u Beogradu, prepoznata je potreba za ozvučenjem prostora.

Cilj je bio projektovati i instalirati ozvučenje koje će obezbediti ravnomernu reprodukciju zvuka u prostoru, istovremeno vodeći računa da se elegancija enterijera prodavnice ne naruši ni izgledom, ni načinom instalacije. Budući da su na policama izloženi brojni vredni predmeti, instalacija nazidnih zvučnih kutija nije bila moguća. Međutim, iskusni projektni tim nije se dao obeshrabriti i uspešno je pronašao najbolje moguće rešenje.

 

Viseće koaksijalne zvučne kutije elegantnog dizajna namenjene za reprodukciju muzike visokog kvaliteta predstavljaju odličan izbor ne samo za prodavnice, nego i za ugostiteljske objekte. Dizajnirane su tako da slobodno vise u prostoru sa bilo koje odgovarajuće tačke (čvrstog ili gipsanog plafona), a odlikuju se horizontalnom disperzijom od 360°. Poseduju 25/70/100 V-linijski transformator, a pogodne su i za rad sa niskom impedansom (8 Ω).

Svaki zvučnik isporučen je sa posebnim gornjim poklopcem koji štiti priključke i prekidač napajanja od prašine i krhotina nakon instalacije, dok je njegova donja strana zatvorena aluminijumskom rešetkom.

Zvučne kutije se proizvode u crnoj i beloj boji, a predviđeni su za farbanje u skladu sa prostornim uređenjem.

 

Instalirano ozvučenje u potpunosti se uklopilo u sofisticirani enterijer Coincasa-e u TC Galerija pružajući visokokvalitetnu reprodukciju zvuka i osiguravajući kupcima prijatan boravak u prodavnici tokom odabira proizvoda za uređenje životnog prostora.