Identifikovane potrebe
Mnogo puta do sada se ispostavilo u praksi da na prijatnu atmosferu neke prodavnice, kojom se dodatno pojačava njen prodajni kapacitet, ne utiče samo izložena roba i nivo usluge koju prodavci pružaju kupcima, već i vizuelni, a još više i audio doživljaj onih koji su posetili prodavnicu. Enterijer može biti “savršen”, proizvodi baš onakvi kakve Vi tražite i potrebni su Vam, no, može da se desi da izađete iz prodavnice, jer niste više mogli da “izdržite” torturu lošeg zvuka.
Upravo iz ovih razloga, a želeći da svim svojim posetiocima, obezbede prijatan ugođaj u razgledanju i kupovini, vlasnici Coincasa-e u TC Delta City su odlučili da unaprede ambijentalno ozvučenje.
Implementirano rešenje
Za instalaciju ambijentalnog ozvučenja upotrebljeni su JBL plafonski zvučnici, kakvi su korišćeni i u instalaciji ozvučenja u hotelu Hyatt, i Ecler-ov 100V audio pojačavač koji je ujedno i media player.
Iskorišćene su postojeće instalacije, kao i postojeći otvori za plafonske zvučnike. Oni su samo dodatno prošireni tako da se u njih uklope novi, za nijansu veći i neuporedivo kvalitetniji zvučnici. Na ovaj način, instalacija je bila maksimalno ubrzana i pojednostavljena.
Zvuk je sada mnogo bolji, a zamenom pojačala sa integrisanim pojačalom/media player-om omogućena je jednostavna reprodukcija muzike sa bilo koje USB fleš memorije ili SD memorijske kartice.